Inici Esdeveniments

Centre de Salut de Kabounkout.

Ha començat l’execució d’un nou projecte a Kabounkout, població del nord de la Casamance, molt propera a la frontera amb Gàmbia.

Es tracta d’un projecte de caire sanitari, que comprèn la construcció, dotació i posada en funcionament d’un Centre de Salut. Amb el finançament de diferents actors hem pogut satisfer aquesta demanda de la població. Ara, estem en la fase inicial de les obres, que estan supervisades per la nostra contrapart a la zona. Els treballs han engegat al final del mes de març, i s’han iniciat amb l’adequació del terreny on anirà el futur equipament i la fabricació de maons per aixecar els murs.

Seguidament caldrà fer els fonaments per poder començar a fer parets. Anirem afegint i actualitzant informació a mesura que els treballs avancin.

Gràcies a tots els que han fet possible aquesta acció.

Entrega de Cadires de rodes

El treball de la Fundació Kassumay en col·laboració amb les empreses dona el seu fruit. Gràcies al compromís del Grup T Automoció s’ha pogut dur a terme la dotació de 15 cadires de rodes adaptades a persones treballadores de l’Association Kalaamisoo d’Oussouye, a la Casamance. Un projecte on la immediatesa dels resultats és més que evident. Us convidem a visualitzar el dossier, i us animem a col·laborar amb nosaltres.

Aquí podeu veure unes quantes fotografies.