Inici Turisme

Turisme

f_turisme

Una de les línies de treball que ha iniciat la Fundació és l'organització de viatges de turisme solidari. La millor manera de sensibilitzar a les persones i poder comptar amb la seva solidaritat per a futurs projectes és poder visitar la Casamance i veure els resultats de la nostra col·laboració passejant per les hortes de les dones, entrant a les noves maternitats, traient aigua dels pous o menjant els productes de la granja-escola del CPAS.
La nostra infraestructura, tant a Sant Boi de Llobregat com a la Casamance, ens permet oferir el viatge a grups de persones interessades en visitar la zona. Els recorreguts que proposem permeten veure el treball que està fent el CPAS, a més de gaudir de les seves platges i paisatges.

Més informació.

Viatge a la Casamance

Has fet mai un viatge solidari?

Vols conèixer de prop altres cultures i formes de vida diferents de la teva?

Els pròxims dies 6 al 13 de Juny pots acompanyar-nos a La Casamance, visitarem els projectes, establiràs lligams, i et sentiràs acollit per persones obertes i sinceres.

Si creus que aquesta proposta et motiva i interessa, posa't en contacte amb nosaltres com més aviat millor. (Telèfons 620 259 110 i 666 515 436).

Viatge 2010

Enguany a la Casamance estem de celebracions, ara fa 10 anys que es va engegar el projecte del CPAS, i per aixó l’equip, en Josep i en Cristian ho volen celebrar, ja que ha estat una tasca molt dura i gratificadora arribar fins aquí. I per tots aquells que la darrera vegada no vareu poder venir, ara teniu una bona oportunitat per fer-ho,ja que serà una celebració molt desitjada per tots els que creiem ens aquests tipus de proyectes.Per aixó durant el més de desembre , es vol concentrar el gruix dels actes, per celebrar aquest aniversari, perque totes les contraparts que han fet possible aquest projecte puguem ser-hi. Per aixó des de la nostra Fundació Kassumay, estem començant a preparar un viatge a la Casamance, per poder participar en els actes del 10é aniversari del CPAS.

Galeria de fotografíes