CASAMANCE LA MIRADA DE LES DONES

EXPOSICIÓ

Un dels eixos de treball de la Fundació Kassumay, és la sensibilització feta a casa nostra. Estem convençuts que donant eines de reflexió que ens ajudin a canviar actituds, contribuïm a una mirada més justa i solidària del món que ens envolta.

Dins d’aquest àmbit, presentem del 9 al 23 de Març una exposició fotogràfica anomenada  CASAMANCE la mirada de les dones. Aquest projecte el considerem molt especial ja que les imatges que veiem estan fetes per les dones de la comunitat rural de Kabounkout i reflecteixen moments de la seva vida diària.

Ofereixen una mirada sense els filtres que podrien tenir unes fotografies potser amb més tècnica realitzades per una persona forana, però amb una força molt especial que ben segur us impactaran.

La col·laboració amb l’associació dPhoto’SB de la nostra ciutat, ha garantit el resultat i qualitat del material exposat i fent clic aquí sota podeu veure tota l’exposició:

CASAMANCE: LA MIRADA DE LES DONES

Que la gaudiu!