El Dia Mundial de l’Aigua se celebra anualment el 22 de març com un mitjà per centrar l’atenció en la importància de l’aigua i la defensa de la gestió sostenible dels recursos hídrics. L’Assemblea General de les Nacions Unides va designar el 22 de de març de 1993 com el primer Dia Mundial de l’Aigua, després que la seva celebració s’aprovés a la Conferència de les Nacions Unides sobre el Medi Ambient i el Desenvolupament (CNUMAD) l’any 1992.

En aquests moments en què les autoritats demanen a la població a que extremi les mesures d’higiene rentant-se les mans de forma continuada, milions de persones a tot el món viuen una emergència hídrica que els aboca a la fam i a la propagació de malalties.

Una de cada tres persones no té aigua potable en el món i, cada dia, al voltant de 1.000 nens moren a causa de malalties diarreiques associades a la manca d’aigua apta per al consum.

Les sequeres cada vegada més prolongades a mols països africans porten a la població a la vora de l’emergència alimentària.

El compromís de la Fundació Kassumay, ens ha portat a la construcció i posada en marxa de pous en totes les hortes que hem instal·lat i que abasteixen a les dones que hi treballen tant per regar com per consum familiar.

FAMÍLIA SENEGAL

TREBALLEM A LES ESCOLES