MATERNITAT DE KABOUNKOUT -VIII-

Us volem explicar pas a pas l’evolució del projecte de construcció i dotació de la Maternitat de Kabounkout. Us animem a seguir aquest bloc. Com us dèiem al capítol anterior

El subministrament d’aigua és essencial per garantir les condicions sanitàries exigibles en qualsevol equipament de salut. Però en les contrades on s’està construint la maternitat no és un fet que es doni com a quelcom habitual, ans al contrari.

En aquest projecte incidim en qüestions que són fonamentals i que des de la nostra perspectiva de societat benestant donem per assolides. Tanmateix, la realitat de les zones on desenvolupa les seves col·laboracions la FUNDACIÓ KASSUMAY és radicalment diferent a la que gaudim a les nostres llars.

Per això s’ha aixecat una torre sòlida que queda coronada per un dipòsit destinat a contenir l’aigua que serà necessària per garantir el subministrament a la maternitat. Una bomba de pressió farà pujar l’aigua des de un pou fins al dipòsit al capdamunt de la torre i des d’allí per caiguda arribarà a les aixetes amb la força suficient.

La torre de l’aigua, construïda en el mateix recinte de la maternitat, és un dels elements clau en aquest projecte destinat a l’atenció de la salut materno infantil.

Per més informació AQUÍ

CONTINUARÀ……