MATERNITAT DE KABOUNKOUT -XII-

Us volem explicar pas a pas l’evolució del projecte de construcció i dotació de la Maternitat de Kabounkout. Us animem a seguir aquest bloc. Com us dèiem al capitol anterior

Us comuniquem joiosos que ja està aixecada la Maternitat de Kabounkout. Parets arrebossades, finestres i portes col·locades, sostres plafons, instal·lacions d’aigua i llum fetes, enrajolat de zones acordades realitzat, sistema de sanejament d’aigües conclòs, sistema d’obtenció d’energia solar instal·lat, pou i cisterna d’aigua construïts, mur de tancament exterior aixecat.

En aquest estadi només les capes de pintura als materials que ho requereixin seran els darrers treballs a realitzar pel que fa a la fase constructiva de l’equipament. Un cop finalitzada la pintura gaudirem satisfets per haver assolit la construcció de la Maternitat de Kabounkout.

Volem agrair des de la Fundació Kassumay el treball i dedicació de totes les persones que han intervingut en l’assoliment d’aquesta fita. Començant pels habitants de Kabounkout, futurs beneficiaris, que han estat implicats des del principi en el projecte, els proveïdors de materials, els professionals que han realitzat els treballs i l’equip compromès de l’Association CPAS que ha dirigit i supervisat l’obra.

Gràcies a tots!!!
Al proper i últim capítol d’aquesta història d’èxit ens direm a reveure, sempre a reveure!!

Per més informació AQUÍ

FAMÍLIA SENEGAL