PROJECTES

La nostra fundació treballa per al desenvolupament integral de les persones al Senegal, en especial a la zona de CASAMANCE. Donem suport i financem projectes sorgits de la realitat social de la zona que ens arriben a través de les nostres contraparts. Això ens permet cooperar partint de situacions reals i amb equips locals que es responsabilitzen del seu manteniment i funcionament.

Accions

• Aconseguir finançament per a la construcció d’equipaments que milloren la vida de les persones.
• Suport d’iniciatives locals i comercialització dels seus productes.
• Puntualment financem i donem suport a projectes assistencials.
• Accions de sensibilització que contribueixen a millorar opinió dels participants en temes com la diversitat, cooperació i solidaritat.

Trobareu informació més acurada de cada projecte, fent clic sobre les fotografies d’aquesta plana.

PROJECTES REALITZATS

MATERNITAT DE BALANDINE  ESCOLA DE KABOUNKOUT  ASSOCIATION KALAAMISOO  CENTRE SALUT KABOUNKOUT  ASSOCIATION KOUKAMOUTE

DIEMBÉRING: Suport econòmic i logístic a l’Escola
CACHOUANE: Horta | Dics