Inici Organització

Organització

f_organitzacio

Kassumay per a tothom és una organització no lucrativa que treballa per a la captació de fons solidaris per a la regió del Casamance, al Senegal.

La Fundació  és la resposta il·lusionada d’un grup de persones que arran de la visita a la Basse Casamance, a finals de 2005, ens vam sentir motivades a col·laborar en les tasques iniciades pel CPAS Diembéring (Centre de Promotion Agricole et Social de Diembéring).

La bona gestió i excel·lents resultats comprovats sobre el terreny i la confiança que ens mereixen les persones que des de fa anys hi treballen, amb el Christian Manga i el Josep J. Giménez al capdavant, ens han compromès a donar suport a aquells projectes d'àmbit econòmic, social i cultural que estan desenvolupant al Senegal.

Tot a partir de donacions o col·laboracions privades.

Video de presentació de la Fundació Kassumay per a tothom.