COM POTS COL·LABORAR

La Fundació Kassumay segueix endavant gràcies a la gent com tu i qualsevol ajuda és molt valuosa.  L’import de les quotes es destina íntegrament al finançament dels nostres projectes, ja que el nostre equip està format exclusivament per voluntaris i voluntàries.

Pots col·laborar de diferents maneres, tria la opció que més et convingui:

Fes un donatiu*
Tot suma i qualsevol aportació, per petita que sigui, és benvinguda.

Fes-te soci*
Una aportació regular ens permetrà planificar els nostres projectes a llarg termini. Amb la teva ajuda podrem continuar millorant la qualitat de vida de les persones.

Uneix-te al nostre equip
El nostre equip està format per voluntaris i voluntàries provinents de diferents àmbits i creiem que tothom té quelcom a aportar. Per això qualsevol proposta serà benvinguda. Vine a conèixer-nos i a explicar-nos en què pots col·laborar.

Herències i llegats
Fins i tot quan ja no hi siguis pots donar-nos un cop de mà. Pots fer que FUNDACIÓ KASSUMAY sigui hereva, cohereva o llegatària del teu patrimoni, no importa si és gran o petit, qualsevol aportació compta. Pots llegar diners en efectiu, béns mobles i immobles o valors financers, en funció de les teves circumstàncies i desitjos.

Empreses solidàries**
Creiem que les empreses són un important motor per al canvi social. Pots col·laborar econòmicament, fomentant iniciatives solidàries i implicant els treballadors. Parlem-ne.

FER-ME VOLUNTARI/ASER MEMBREFER-ME ENTITAT COL·LABORADORAALTRES

* Tots els particulars que facin donatius puntuals o regulars (socis) reben el Certificat Fiscal amb les aportacions realitzades durant l’any. Els particulars poden reduir un 80% en els primers 150€ donats i un 35% en la resta de donacions un cop superats els 150€. En el cas de que s’hagin realitzat donacions a la mateixa entitat durant un període mínim de 3 anys, per import igual o superior, en cadascú d’ells a l’exercici anterior, aquesta deducció serà del 35%.

** Totes les empreses col·laboradores reben el Certificat Fiscal amb les aportacions realitzades durant l’any. Les empreses poden deduir fins el 40% en la quota íntegra de l’Impost de Societats, amb un límit del 10% de la base imposable. Els autònoms, poden deduir fins un 25% de l’IRPF de les aportacions.