25 ANYS Gràcies. Moltes gràcies a tots els que ho estem fent possible MATERNITAT DE BALANDINE -2013- HORTA DE KOURÈGUE -2019- HORTA ELOLE MADIÉDIAME 1 -2017/2018- ASSOCIATION KOUKAMOUTE -2015- ESCOLA KABOUNKOUT -2013- CENTRE DE SALUT DE KABOUNKOUT PROGRAMA DE VACUNACIONS -2020-

FES UN DONATIU

Amb 5 €, es poden comprar 30 g. de llavor de tomàquet o enciam. | Amb 10 €, es poden comprar 100 g. de llavor de cogombre.
Amb 20 €, contribueixes amb alimentació per a un infant durant 10 dies de l’escola de KABOUNKOUT.
Amb 25 €, contribueixes a una mensualitat a l’escola de DIEMBÈRING.
Amb 30 €, es pot comprar un carretó. | Amb 35 €, es poden fer més de 400 maons per aixecar una maternitat a KABOUNKOUT.
Amb 275 €, es pot construir una cadira de rodes per l’Association KOUKAMOUTE.
Amb 500 €, es podem comprar subministraments mèdics durant 1 mes a la maternitat de BALANDINE.
Amb 6.200 €, es pot construir un pou per la població KAEGHA.
Amb 27.500 €, es pot construir i dotar (pou, bases, eines, llavors, etc.) una horta per a dones a la població de KOURAM.

Tu decideixes fins on podem arribar plegats.

MENSUALBIMENSUALTRIMESTRALSEMESTRALANUALPUNTUAL

TARGETA DÈBIT-CRÈDITDOMICILIACIÓ BANCÀRIA

TRANSFERÈNCIA AL C/C DE FUNDACIÓ KASSUMAY AL BANCO SABADELL   ES70 0081 1773 7200 0101 5509
    TAMBÉ PODEU FER UN DONATIU VIA PAYAPAL FENT SERVIR EL BOTÓ DEL PRINCIPI DEL FORMULARI

HE LLEGIT I ACCEPTO LA POLÍTICA DE PRIVACITAT
    AQUÍ
s'indica com pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

(*) Camps obligatoris

IMPORTANT

Tots els particulars que facin donatius puntuals o regulars (socis) reben el Certificat Fiscal amb les aportacions realitzades durant l’any. Els particulars poden reduir un 80% en els primers 150 € donats i un 35% en la resta de donacions un cop superats els 150 €. En el cas de que s’hagin realitzat donacions a la mateixa entitat durant un període mínim de 3 anys, per import igual o superior, en cadascú d’ells a l’exercici anterior, aquesta deducció serà del 35%.

Totes les empreses col·laboradores reben el Certificat Fiscal amb les aportacions realitzades durant l’any. Les empreses poden deduir fins el 40% en la quota íntegra de l’Impost de Societats, amb un límit del 10% de la base imposable. Els autònoms, poden deduir fins un 25% de l’IRPF de les aportacions.